Goochelaars op beurzen zijn een van de beste manieren om mensenmassa’s aan te trekken, een boodschap over te brengen en een hogere ROI te genereren. In feite bestaan er tovenaars op beurzen sinds de komst van attracties voor beurzen, te beginnen met wijlen Eddie Tullock.
Het is gemakkelijk in te zien waarom beursmagie nog steeds een populaire attractie voor beurzen is. De meeste mensen zijn gefascineerd door magie (in mijn geval gedachten lezen) en krijgen zelden de kans om magie in actie te zien. deskundige. De woorden “goed gedaan” en vooral “professioneel” staan centraal. Er zijn veel mensen die een of twee liedjes kunnen zingen, net zoals ze zingen. Net zoals er veel mensen zijn die een of twee goocheltrucs kunnen doen. Maar je hele levensonderhoud kunnen verdienen door het te doen, is een andere zaak. Je moet er echt goed in zijn!
Als u de hulp wilt van een beursgoochelaar of beursleider om u te helpen buzz over de vloer te creëren, menigten aan te trekken, uw marketing-/verkoopboodschap te communiceren en leads van hogere kwaliteit te genereren, moet u het volgende bekijken: Haal het beste talent kunt u voor de baan. Hier zijn acht tips om in gedachten te houden bij het evalueren van beursgoochelaars.
1) Pro versus semi-prof of amateur
Een professional is een persoon die geld verdient door zaken te doen. Paraprofessionals hebben soms andere bedrijven of banen die geld verdienen met hun beroep en meestal de kost verdienen. Amateurs doen het gewoon voor de lol.
Zou dat niet betekenen dat u soms iemand inhuurt om beursstands te ontwerpen en te bouwen en uw eigen stands te maken? Schakelt u een rederij in die af en toe grote artikelen verzendt om uw stand te vervoeren, of kiest u voor een bedrijf dat gespecialiseerd is in hun vakgebied? Je zou iemand die graag video’s maakt voor de lol niet gebruiken om je bedrijfsvideo’s te ontwikkelen. Waarom zou u minder doen in relatie tot de persoon die uw expositie vertegenwoordigt op uw beurs?
De beursgoochelaar is het eerste wat bezoekers in de stand zien. Hij of zij is uw woordvoerder voor de duur van de show. Daarom wil je er zeker van zijn dat de illusionist een expert is in die zin dat hij een bewezen staat van dienst heeft op echte beurzen. Talent kan ook werken op andere bedrijfsevenementen zoals conferenties, maar moet ervaring hebben met wandelshows. Met andere woorden, we willen professionals die professionals zijn die hun brood verdienen met werken voor onze zakelijke klanten. Als jouw talent ook meedoet aan kinderverjaardagsfeestjes, bar mitsuba, schoolbijeenkomsten etc., dan zoek je iemand die een generalist is. Ik wil graag een professional inhuren, zoals op de eerder genoemde foto van een tentoonstellingsmaker, transportbedrijf of videograaf.
2) Bekijk de demovideo, website en getuigenispagina zorgvuldig.
Als u op de website kijkt, kunt u uw ervaringsniveau vinden. (Hierdoor kom je snel tot een conclusie over stap 1.) Kijk tijdens het bekijken van de video hoeveel beurzen de kandidaat heeft gehad en of de video zijn of haar claim op ervaringsniveau ondersteunt. . Enkele vragen om over na te denken zijn: Heeft u ooit voor een bedrijf van vergelijkbare grootte gewerkt? Trekt hij of zij consequent grote menigten aan of is het alleen tijdens de “grote gift”-periode? Bevat uw presentatie een marketingboodschap? Is er een manier om onderscheid te maken tussen gekwalificeerde en ongekwalificeerde deelnemers?
Bekijk ook de video om te zien of het bedrijf dat in de video wordt getoond een beoordeling geeft van de effectiviteit van het gebruik van dit talent. Dit brengt me naar de pagina met getuigenissen of opmerkingen van klanten. Het weergeven van meerdere logo’s is zinloos, tenzij er een evaluatie is om er een back-up van te maken. Vraag of er referenties of opmerkingen van deze bedrijven in het bestand zijn om er zeker van te zijn dat het talent echt een echte mening is. Bekijk andere opmerkingen om te zien of deze variëren van middelgrote tot grote ondernemingen. Welke shows waren er? Is het een kleine show in de buurt van waar het getalenteerde leven, of is het een nationale of internationale show? (Ik heb verschillende keren op beurzen gewerkt voor grote bedrijven in meer dan 10 landen. Dit is een belangrijk detail om in gedachten te houden. Veel beurzen richten zich op een internationaal publiek en hoe talent op gepaste wijze omgaat met verschillende groepen en gebruiken. zou moeten weten. )
3) Wat is het herhaalpercentage van uw klant?
Ik werk al meer dan 25 jaar op beurzen en ongeveer 90% van mijn klanten boekt me elk jaar om op meerdere beurzen. Iedereen kan een keer voor een bedrijf werken, maar zorg ervoor dat je talenten steeds weer voor dezelfde klanten werken.
Leave a Reply